vrijdag 29 april 2016

Mijn tuin

De voortuin laat ik maar even voor wat het is. Het is niet veel, maar ik kan er nog wel aardig wat dingetjes kwijt als ik dat zou willen. Mijn achtertuin echter is zo'n bende en op dit moment een modderpoel aan het worden ook nog, dat mijn voorlopige aandacht daarnaar toe gaat.

De tuin is grofweg een 5m bij 15 m. De linkerkant, gezien vanaf de achterzijde, een week of wat geleden. Het ziet er nog ongeveer hetzelfde uit nu, alleen alles is wat groter gegroeid.. toch nog!


De rechterkant is nog niet echt noemenswaardig. Ik heb er wel gisteren nog twee kleine moestuinbakken neergezet en gevuld met aarde. Natuurlijk zijn deze gelijk gevonden door de buurtkatten, en ze hebben gelijk... het zijn prima kattenbakken. Misschien moet ik maar snel een raster er op maken en misschien wat vorkjes erin prikken om ze een ander plekje te laten zoeken! Gelijk maar even een fototje vanuit het raam:



De tuin is op dit moment niet om aan te zien, en behoorlijk deprimerend eigenlijk! Modder, modder, modder.. Ik kan niet wachten tot er een haagje is geplant achterin zodat het iniedergeval een beetje beslotener is. Ook is wat zon echt nodig om van dat water af te gaan komen.

Wat ik gisteren ook nog gedaan heb is wat gras gezaaid. Nou, er werd me aan alle kanten verteld dat het belangrijk is dat er daarna regen kwam.. check! Maar of het nou echt gaat groeien in een modderpoel is nog maar de vraag..!

Een birdeye view voor nu:


Somber he!
Maar, waar gewerkt wordt vallen spaanders, het eindresultaat is nog ver weg maar om er te komen moet het altijd eerst erger worden.. toch?
Wacht maar tot alles gaat groeien en groen en fris wordt! Hoe leuk zal het dan zijn om de oude foto's te vergelijken met de nieuwe!
Yup, nooit te snel opgeven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten